Renault 19
Renault 19 alkatrészek 1988 és 1996 között készültek az azonos nevű modellhez, ami egy kis családi autó volt és főleg 3 vagy 5 ajtós hachback, vagy 4 ajtós saloon változatban gyártották.
Renault 19 alkatrészek világszerte
A Renault 19 alkatrészek – amelyek főleg Francia eredetűek – beutazták az egész világot, hiszen Franciaországon kívül még 7 másik országban is gyártásban volt a modell. Renault 19 alkatrészek felhasználásával Belgiumban, Spanyolországban, Portugáliában, Törökországban, Kolumbiában, Venezuelában, Argentínában és Tajvanon is szerelték. Méretének megfelelően nem túl nagy motorokkal kínálták a modellt. A legkisebb erőforrás 1,2 literes, a legnagyobb 1,9 literes volt. Meg kell jegyezni – és ez sokat mond a modell népszerűségéről is -, hogy bár az hivatalosan a Renault 19 alkatrészekből csak 1996-ig szereltek össze autókat, valójában Törökországban és Argentínában csak 4 évvel később, 2000-ben fejezték be a gyártást.
Sokoldalú modell
A Renault 19 alkatrészek egy sikeres modell számára készültek. Kategóriájában a Renault 19 alkatrészek és a modell is számos jó tulajdonságukkal, főleg igénytelenségükkel és tartósságukkal tűntek ki. Érdemes elmondani, hogy egészen nagy kínálatból lehetett motort rendelni az egyes változatokhoz. A modell élettartama, - vagyis kevesebb mint 10 év alatt - több mint 20 különféle motorral volt beszerezhető. 3, 4 és 5 ajtós, de két ajtós változata is létezett. Ez utóbbi a modell Renault 19 16S változatánál, ami egy kis sportautóként került egy 140 lóerős motorral és 215 kilométeres végsebességgel a piacra.
Típus | Évjárat | Alváz |
---|---|---|
19 I | 1988/01 - 1994/09 | (B/C53_) |
19 I Cabriolet | 1991/07 - 1992/04 | (D53_) |
19 I Chamade | 1988/01 - 1992/12 | (L53_) |
19 I dobozos/ferdehátú | 1988/01 - 1992/12 | (S53_) |
19 II | 1991/01 - 2001/06 | (B/C53_) |
19 II Cabriolet | 1992/04 - 2001/06 | (D53_, 853_) |
19 II Chamade | 1992/04 - 2003/08 | (L53_) |
19 II dobozos/ferdehátú | 1992/03 - 1995/12 | (S53_) |