AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

Gyakran ismételt kérdések

Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Készpénzes utánvéttel
Rendelés beérkezése után munkaidőben kollégáink feldolgozzák rendelését. Amint minden megrendelt termék rendelkezésre áll átadjuk a futárcégnek, a csomag átvételekkor a futárnak készpénzben kell fizetni.
Előre utalás
Rendelés beérkezése után munkaidőben kollégáink feldogozzák a rendelését. Amint minden megrendelt termék rendelkezésre áll, akkor a regisztráció során megadott email címére elküldésre kerül a fizetéshez szükséges információkat tartalmazó email, amely tartalmazza a számlaszámunkat valamint a megrendelés pontos végösszegét. Ha 14 óráig beérkezik az utalás a számlaszámunkra, akkor még aznap át tudjuk adni a csomagot az MPL futárszolgálatnak. (Egyes bankoknál az utalási idő 1-4 óra) 
On-Line fizetés
Rendelés beérkezése után munkaidőben kollégáink feldolgozzák rendelését. Amint minden megrendelt termék rendelkezésre áll, akkor a regisztráció során megadott e-mail címére elküldjük az On-Line fizetéshez szükséges oldalt. On-Line fizetés visszaigazolását követően postázzuk rendelését.
Személyes átvétel: Üzletünkben történő személyes átvétel esetén lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre.

Előre utalást választottam, mikor tudok utalni?
Előre utalás esetén az összes megrendelt áru beérkezését követően kollégáink munkaidőben a fizetéshez szükséges információkat tartalmazó email-t elküldik, amely tartalmazza a számlaszámunkat, valamint a megrendelés pontos végösszegét.

Nagyon sürgős a rendelés, melyik fizetési módot válaszam?
Leggyorsabban a rendelést utánvétes, ill. bankkártyás fizetéssel tudja átvenni. Az előre utalásos fizetés lebonyolítása több időt vesz igénybe. Általában akár 1 nappal is hosszabb lehet a feladási idő!


Nem kaptam SMS értesítőt?
Az SMS küldést az MPL Posta végzi. Annak, hogy nem kapta meg az SMS-t több oka lehet: nem adott meg mobil telefonszámot, nem megfelelő telefonszámot adott meg, az MPL mulasztott. Minden esetben ellenőrizze, hogy jó mobil telefonszámot adott meg. A telefonszámát a bejelentkezést követően az „Adataim” menüpontban megváltoztathatja.

Küldtem érdeklődést, mikor kapok rá választ?
Kollégáink az érdeklődésekre beérkezési sorrendben folyamatosan válaszolnak munkaidőben. A pénteken 16 óra után beérkezett érdeklődések feldolgozása hétfőnként 8 órától kezdődik.

Előre utalást választottam, mikor és hova utaljak?
Előre utalás esetén az összes rendelt áru beérkezését követően tudjuk a számlát elkészíteni, melynek másolatát a megadott e-mail címre küldjük és az alapján tud utalni. A számla tartalmazza a számlaszámot, és a pontos összeget.

 

Karosszéria elemek csak személyes átvétellel?

Bizonyos karosszéria elemeket „Csak személyes átvételre” jelöléssel láttunk el. Ezen termékeket eddigi tapasztalatainkon keresztül, méretük és sérülékenységük végett nem áll módunkban kisszállítással értékesíteni. Megrendelésük kizárólag személyes átvétellel lehetséges Szegeden, a Kossuth Lajos sgt. 87. szám alatti üzletünk nyitvatartási ideje alatt.

Nem megfelelő alkatrészt rendeltem, mit tehetek?
Az elektronikus kereskedelem szabályai értelmében, ha a termék nem került beépítésre, eredeti csomagolásában, újra eladható állapotban van, akkor 14 napon belül vissza tudjuk venni a terméket, és vissza tudjuk fizetni a vételárat, ha a termék és a csomagolása nem sérült, nincs összefirkálva. A postaköltség ebben az esetben a vevőt terheli. További információ a termék visszaküldésével kapcsolatos.

 

Betétdíjas termék cseredarabját hogyan küldjem vissza, mik az elbírálás feltételei?

A vásárlás feltételei között szerepel, hogy milyen módon és formában tudjuk elfogadni a cseredarabot. A feltételeket a beszállítók és gyártók követelik meg, szigorúan betartatva minden pontot. A visszavásárlást egy állapot felméréshez kötik, ami alapján eldöntik a termék felújíthatóságát. További információk a cseredarabos termékkele kapcsolatosan.


Lehetőség van a termékek postázására?
Igen, a csomagokat futárszolgálattal tudjuk postázni, a postaköltség normál csomag esetén bruttó 1310.-Ft.

Hogyan történik a csomagok kiszállítása?
A csomagküldését a Magyar Posta futárszolgálata az MPL végzi, a csomagokat a futárszolgálat a megadott címre viszi. Amennyiben a regisztrációkor mobiltelefonszámát adta meg, a csomagküldő cégtől SMS-ben értesítést kap a csomag érkezésének várható időpontjáról.

Mennyi időn belül kapom meg a rendelt alkatrészt?
Ha hétköznap munkanapokon 14 óra előtt leadott rendelésének minden tétele raktáron van (zöld pipával jelölt termékek), akkor még aznap postára tudjuk adni. Ha nincs raktáron, de 24 órán belül beszerezhető terméket választott (sárga pipával jelölt termékek), akkor az utánrendelés visszaigazolását követően beszállítóinktól függően másnap, vagy azt követő napon tudjuk feladni. Rendelés leadásakor van lehetősége visszahívást kérni a visszahívást kérek négyzet bejelölésével.

Interneten rendeltem, van lehetőség rá, hogy személyesen vegyem át a rendelést?
Igen, van rá lehetőség, ebben az esetben a rendelésnél kérjük, hogy a személyes átvételt válassza ki.

Lengéscsillapító ára 1 db-ra, vagy 1 párra vonatkozik?
A lengéscsillapítók ára mindig 1 db-ra vonatkozik, attól függetlenül, hogy a webáruházban szereplő képillusztráción hány db lengéscsillapító szerepel. Lengéscsillapítót csak párban szabad cserélni.

A féktárcsák ára 1 db-ra, vagy 1 párra vonatkozik?
A féktárcsák ára mindig 1 db-ra vonatkozik. A féktárcsát csak párban szabad cserélni, és csak párban lehet vásárolni.

 

A fékpofák, fékbetétek ára 1 db-ra, vagy 1 párra vonatkozik?
A fékbetét, fékpofa ára mindig 1 készletre vonatkozik, azaz 4 db fékpofát vagy fékbetétet tartalmaz, ami 1 tengelyre elegendő.


Ha személyesen megyek be a boltba, akkor a webáruházas kedvezményes áron kapom a terméket?
Nem, ahhoz, hogy a kedvezményes áron vásárolhasson, szükség van internetes regisztrációra és megrendelésre.

Mit jelent a termékek cikkszáma (cikk-kód) után szereplő /LA, /SZ, /S, /P, /KO, /I stb jelölés?
Ezek belső jelölések, segítenek nekünk a termékek rendszerezésében. Ha / karakter előtt a cikkszám megegyezik, akkor ugyanarról a termékről van szó.
Ebben az esetben az árakban minimális eltérés lehetséges.

Mit jelent a termék cikkszáma utáni /GR jelölés?
Ez a leadandó rossz alkatrész betétdíját jelölik, bővebb információért kérjük keressen meg bennünket elérhetőségeinken.

A kibontott dobozban más gyártó van, mint a dobozon?
Még a legnagyobb cégek sem tudnak minden alkatrészt saját maguk legyártani, ezért egy másik gyártó által gyártott alkatrészt csomagolnak saját márkajelzésű dobozba. Minden ilyen esetben kiemelten ügyelnek a minőségre, csak azonos vagy jobb minőséget tartalmaz a csomagolás.