Fűtéscső tömítés
 Fűtéscső tömítés alkalmazásával lehet az autóban kígyózó fűtéscsövek csatlakozásait úgy megoldani, hogy azok mentén se illanjon el a csőben áramló hőszállító közeg, mert ellenkező esetben az egész fűtés összeomlik. Böngésszen teljes autófűtés, klíma, autó hűtőrendszerek alkatrészkínálatunkból!
Fűtéscső tömítés alkalmazásával lehet az autóban kígyózó fűtéscsövek csatlakozásait úgy megoldani, hogy azok mentén se illanjon el a csőben áramló hőszállító közeg, mert ellenkező esetben az egész fűtés összeomlik. Böngésszen teljes autófűtés, klíma, autó hűtőrendszerek alkatrészkínálatunkból!
A fűtéscső tömítés szerepe
A fűtéscső tömítések szerepe az autóknál látszólag semmiben sem különbözik a többi hasonló tömítéstől. Akkor mégis miben más egy autóban használt fűtéscső tömítés egy központi fűtésnél alkalmazott tömítéstől? Természetesen mindjárt abban, hogy ezeknek a csöveknek az anyaga nem fém, hanem főleg műanyag vagy gumi. Nyilván nem kis mértékben azért, hogy a jármű minél könnyebb legyen. Abban is mások ezek a tömítések, hogy itt sokkal magasabb hőmérséklet is elő tud fordulni, mint az otthoni fűtési rendszerben hiszen egy robbanó motorban nem 70 fok Celsius a hőmérséklet, továbbá ezek a csövek nem csak földrengés esetén mozdulnak meg, hanem annyiszor, ahányszor az autót beindítják.
A fűtéscső tömítés minősége
A fűtéscső tömítésnek a magas hőmérséklet és az autókra jellemző rezgések mellett kell ellátnia a funkcióját. Olyan pontosan kell zárnia, hogy a forró levegő, amely nagyobb nyomással áramlik benne, a kötési és csatlakozási pontoknál ne tudjon megszökni. Azt is állnia kell ennek a tömítésnek, hogy egy nap leforgása alatt akár 100 fok Celsius hőkülönbség is bekövetkezhet benne. Működés közben forró levegő áramlik a csőben, míg a téli éjszakában, a ház előtt akár mínusz 20 fok Celsiusra is lehűlhet. Az nem fordulhat elő, hogy ennek következtében másnap reggel a motor indítása után a fűtéscső tömítés hibásan funkcionál. Ha mégis, cseréljük újra!