Defektjavítók

DefektjavítókA defektjavító használatával egyszerűen, kerék csere nélkül javíthatjuk kilyukadt gumibelsőnk. Szelepre szerelve és a gumiköpeny belsejébe fújva, megszilárdul és néhány perc alatt eltömíti a lyukat. Az autószerviz segédanyagok termékkínálat részét nem csak a defektjavító, de számos más termék is képezi - válogasson közöttük!

Autó defekt esetén legegyszerűbb megoldás a defektjavító spray.

Defektjavító spray nélkül csak az indul el otthonról, akinek nem drága az ideje, és szereti a váratlan kihívásokat, olyanokat, mint például esőben, sárban, szélben vagy hóban pótkereket cserélni a világ végén, vagy a városi csúcsforgalomban. Esetleg a nyári kánikulai melegben megpróbálni meglazítani a kerékcsavart és megemelni a tonnányi gépjárművet. Aki viszont a könnyebb utat választja, annak a csomagtartójában mindig van defektjavító spray, amelynek tartalmát lazán a lyukas kerék szelepén keresztül a gumiköpenybe engedi. Vár egy kicsit, majd folytatja útját, mintha mi sem történt volna.

A defektjavító spray működése a gumiköpenyben.

A lényeg röviden: a defektjavító spray flakonjában kellő nyomás alatt olyan anyagot tárolnak, amely kiszabadulva egy idő után megszilárdul, és eltömíti a gumiköpenyen keletkezett lyukat. A flakont általában csak fel kell rázni, esetleg meg kell melegíteni, de olyan is van, amellyel semmi teendője nincs az autósnak. A legjobbak nem csak tömítő anyagot juttatnak a gumiköpenybe, de a kellő nyomást is létrehozzák, azaz az úrvezetőnek teendője a flakon használatán kívül semmi nincs egy defekt alkalmával. Vannak azonban olyanok is, amelyeknél a flakonból származó nyomást ki kell egészíteni. Ezeknél a defektjavító spray mellé egy kis elektromos kompresszor is jár, amellyel a leengedett gumit fel lehet pumpálni.

A defektjavító használata autónk defektje esetén.

A webáruházunkban megrendelt defektjavító spray használatánál csak arra kell ügyelni, hogy mindent úgy csináljuk, ahogyan az a flakonhoz mellékelt használati utasításban le van írva. Általánosságban ügyeljünk arra, hogy a gumiköpeny szelepe lehetőleg a kerék felső részén álljon, amikor beletöltjük a defektjavító anyagot. Tegyük ezt lassan, egyenletesen, de folyamatosan, hogy el tudjon egyenletesen terülni a gumi belső felületén a defektjavító spray tartalma. Ha végeztünk, ellenőrizzük a nyomást a kerékben és, egészítsük ki pumpálással, vagy benzinkútnál kompresszorral. Az első néhány kilométeren óvatosan és ne túl gyorsan vezessünk. Győződjünk meg róla, hogy a kerékkel minden rendben van!

Összesen 0 termék
Minden szűrő törlése
Aktív szűrők
Beszerezhető (4), Raktáron (2)
Gyártó (6)
Készlet (6)
Kiszerelés (4)
Image
Data
Synonyms
Price
(Click to sort descending)
A beállított szűrési feltételek alapján nincs találat