AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

TUNGSRAM

Tungsram izzók a világítás mesterei, a fény ősrégi őrzője. Webáruházunkban kedvezményes áron vásárolhat tungsram izzókat autójához és motorkerékpárjához.

Tungsram termékei több világszerte elismert autógyártó cég jóváhagyási listáján is szerepel, ahol alapkövetelmény a magas minőség és teljesítmény

Ezeket a feltételeket az autólámpák gyártásakor az alábbiak biztosítják: elkötelezettségük a folyamatos fejlődésre, a tervezési folyamatokat mind számítógép vezéreli és ellenőrzi, folyamatosan vannak beruházási programjaik, a gyártósoraik teljesen automaták, s végül, de nem utolsó sorban a magas szintű minőségbiztosítási rendszer. Halogén Fényszórólámpák: az alap autólámpa kínálatukat kibővítve, speciális konstrukciójú, ún. „prémium” típusok is erősítik.

Prémium Tungsram izzók kínálatunkban

1. Extra Life Tungsram izzók hosszú élettartamú lámpák, akár kétszer hosszabb élettartamúak is lehetnek a hagyományos típusokéhoz képest. Ezek a termékek alkalmasak a nappali világítás működtetésére, de az éjjeli közlekedést is biztonságossá teszik.

2. Megalight Plus Tungsram izzók akár 50%-kal is több fényt tud biztosítani az útonmagas fénysűrűségű lámpa-konstrukciója által. A hosszabb fénycsóva is a biztonságot segíti elő. Ez a termék és a Megalight Ultra úgynevezett magasabb luminanciájú, több fényt adó lámpák.

3. Megalight Ultra Tungsram izzók már akár 90%-kal több fényt biztosít és a több fény, jobb megvilágítást jelent, amely segíti az autóvezetőket az éjszakai vezetésben. a Tungsram legtöbb fényt adó, országúti forgalomban engedélyezett halogén lámpacsaládok egyike, mely a biztonságos vezetést szolgálatában áll, továbbá az ezüst bevonattal készült izzók megtestesítik a fény és külső megjelenés harmóniáját.

4. Sportlight Tungsram izzók egy kékes-fehér fényű, magasabb színhőmérsékletű lámpacsalád. Akár 50%-kal több fényt kapunk az úton a különleges kékesfehér színű fényszóró lámpák által. Az úton és a perifériákon, élesebbek lesznek a kontúrok a hosszabb és fényesebb megvilágítás során.

Ha rossz az időjárási és/vagy a látási viszonyok nem megfelelőek, ez segítséget nyújthat a járművek sofőrjeinek.

5. Rally Tungsram izzók úgynevezett magas wattítású lámpák. Fontos, hogy országúti forgalomban NEM lehet használni ezeket a termékeket (rally. off road célokra lettek kifejlesztve).

E-jelesek a prémium Tungsram izzók is és használatuk megengedett országúti forgalomban, kivéve a Rally típusokat.

 

Keresse meg autójához megfelelő Tungsram izzókat:

TUNGSRAM cégtörténete és márka ismertető

Az 1862-ben Bécsben alapított Egger B. és Tsa. által alapított elődvállalatig nyúlik vissza a Tungsram izzók történelme. Ekkor még a cég főleg telefon- és távíró-berendezéseket gyártott, majd Edison hihetetlen találmányának köszönhetően változtattak termékprofiljukon és ekkortól termékpalettájuk kiegészült a szénszálas izzólámpákkal. Eggerék 1896-ban Budapesten alakultak részvénytársasággá, ezért ezt a dátumot kell a Tungsram alapítási évének tekinteni. 1906-ban megvásároltál a Just Sándornak és a horvát származású Franjo Hanaman-nak a volframszál előállítására vonatkozó szabadalmát. Ez a volfrámszálas izzólámpa piachódításának egyik alappillére, hisz ekkor megkezdték a sokkal nagyobb fényhasznosítású és hosszabb élettartamú izzólámpák gyártását. Érdekesség, hogy a Tungsram izzók márkaneve tungsten (mely a volfrám angol neve) és a német Wolfram egyesítéséből származik. 1909-ben történt a TUNGSRAM szóvédjegyének bejegyeztetése, mely Aschner Lipót igazgató nevéhez fűződik, de a körbe zárt T-emblémát csak 1938-ban jegyeztették be. E Tungsram budapesti gyárának a kutató laboratóriumában dolgozó kollégák munkásságának eredménye, hogy az erősáramú elektrotechnikához nem kapcsolódó területeken is jelentős eredményeket ért el.

1984. január 1-jével a TUNGSRAM szó a vállalat nevébe is bekerült.

Aschner Lipót volt az, aki felvirágoztatta a márkát, s még idejekorán felismerte, hogy tudatos kutató-fejlesztőmunka szükségeltetik a talpon maradáshoz, hisz már abban az időben is kiélezett volt a piac. Így Aschner volt az első, aki Európában ipari kutatólaboratóriumot hozott létre. Vezetőjének Pfeifer Ignácot nevezte ki. Még sok világhírnévre szert tett kutató dolgozott Pfeifer mellett: pl.: Bródy Imre (Ő alkotta meg a harmincas években a kriptonnal töltött lámpát, mely nagyobb fényhasznosítású volt), Selényi Pál (a "xerográfia atyja"), Túry Pál és Millner Tivadar (akik az ún. nagykristályos volfrámot alkották meg), Bay Zoltán és kutatótársai (akik a Holdról visszaverődött mikrohullámú jeleket vették sikerrel).

A jelenlegi magyar szakemberek nem kevésbé mérvadó munkásságának bizonyítéka, hogy több magyarországi "kiválósági központ" mellett a Tungsram Bródy Imre Kutatóintézete ma egyben a GE világítási üzletágának kutatási központja is. Kevés olyan vállalatot ismerünk, mely a II. Világháború után, sok átszervezést követően, profiltisztítás és irányítási problémák mégis töretlenül képes volt megőrizni, sőt erősíteni világhírnevét. A konszolidálódást a hatvanas évek hozták meg a vállalat számára, ugyanis ekkor végre megerősödött a másik igen fontos gyártmányprofiljuk, a rádióvevőcső és mindemellett még adócsövekkel is kiegészült.

A GE és a Tungsram házasságának okai

A nyolcvanas évekre jellemző volt a fényforrásiparban, hogy a tőkekoncentrálódás következtében sorra bezártak a kis és közepes cégek, mert már reménytelennek látták a versenyt. Hogy a Tungsram ne jusson erre a sorsra a fejlesztéshez szükséges tőkét először 1989-ben a Magyar Hitel Banktól kapták, ezek után nem sokkal az osztrák Girozentrale bank- konzorciummal kötött házasság következett. Közel 50 %-os tulajdoni részesedése volt a banknak, melyet továbbadott a General Electricnek. Ettől várták, hogy a Tungsram jelentős nyugat-európai piaci részesedése révén együtt rövid időn belül meghatározó piaci szerephez jut egész Európában a Tungsram izzókkal.