AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

Olaj Shop - Motorkerékpár, kerti gép olaj választása.

Motorkerékpár olaj külön kategóriában található webáruházunkban, nem keverendők össze az autókba való motorolajjal. Ezt persze minden motoros tudja. A különbség az, hogy a „nedves” váltóban ugyanaz az olaj cirkulál, mint magában a motorban, így kettős feltételrendszernek kell megfelelnie az olajnak.

Motorkerékpár olajok kétütemű és négyütemű motorokhoz és kerti gépekhez (fűnyíró, fűkasza olaj).

A jó idővel kezdődik a motoros szezon, kirajzanak az utakra, falva a távolságot. Viszont a motorkerékpárok is eszik az olajat, legyen szó kétütemű robogóról vagy négyütemű sportmotorokról, olaj kell nekik. Webáruházunk kínálatában minden motorkerékpár típushoz talál olajat. Külön kategóriába rendeztük a 2T és 4T motorkerékpár olajokat, illetve a váltó olajokat.


Keresse meg motorkerékpárjához, vagy kerti gépéhez megfelelő motorolajat:


Motorkerékpár olaj keresőnkben kilistáztuk a legjobban keresett olajokat, a termékcsoportokban pedig márka szerint is tud szűrni, így könnyedén és gyorsan megrendelheti a keresett olajat. Castrol motorkerékpár olaj, Repsol motorkerékpár olaj, Mannol motorkerékpár olaj, Fuchs Silkolene motorkerékpár olaj, AcDelco motorkerékpár olaj, Meguin motorkerékpár olaj, fűnyíró és fűkasza 2T, 4T olajok és váltóolajok országosan kedvező áron vásárolható webáruházunkban! Tekintse meg további kapcsolódó kínálatunkat is!

Castrol Motorkerékpár olaj kereső

Milyen motorkerékpár olajat használjunk, 2T vagy 4T?

Az első kérdésünk, hogy kétütemű vagy négyütemű motor duruzsol-e a motorkerékpárunkban. A kétüteműhöz 2T a négyüteműhöz 4T jelzésű motorkerékpár olaj kell. A robogó kétütemű, tehát a robogó motorolaj is 2T jelzésű. A következő kérdés, hogy ásványi vagy szintetikus legyen-e az az olaj. Ebben valóságos hitvita van még a szakemberek között is, egyesek szerint majdnem mindegy, mások meg szinte betiltanák az ásványi alapú motorolajat. Abban megállapodhatunk, hogy a nagy teljesítményű, sportos négyütemű motorokhoz valóban csak szintetikus olaj ajánlott. Az kevésbé roncsolódik a váltóban, jobban elvezeti a hőt, magas a viszkozitása. Szeretne többet tudni a motorkerékpár olajok viszkozitásáról? Bizonytalan milyen motorkerékpár olajat vegyen? Webáruházunkban motorkerékpár akkumulátorokat is árulunk. Motorkerékpár olajok nem keverendők össze az autó motorolajjal. A különbség az, hogy a „nedves” váltóban ugyanaz az motorkerékpár olaj cirkulál, mint magában a motorban. Így kettős feltételrendszernek kell megfelelnie a motorkerékpár olajnak.

Silkolene motorkerékpár olaj

2T és 4T motorkerékpár olajok minőségének és viszkozitásának ismertetése.

A négyütemű motorkerékpár motorjába se töltsünk személygépkocsihoz gyártott motorolajat, még szükségből sem, vagyis az igazi motorosnál mindig van tartalék olaj. Az első kérdésünk, hogy kétütemű vagy négyütemű motor duruzsol-e a motorkerékpárunkban. A kétüteműhöz 2T a négyüteműhöz 4T jelzésű motorkerékpár olaj kell. A következő kérdés, hogy ásványi vagy szintetikus legyen-e az az olaj. Ebben valóságos hitvita van még a szakemberek között is, egyesek szerint majdnem mindegy, mások meg szinte betiltanák az ásványi alapú motorkerékpár olajat. Abban megállapodhatunk, hogy a nagy teljesítményű, sportos négyütemű motorokhoz valóban csak szintetikus motorkerékpár olaj ajánlott. Az kevésbé roncsolódik a váltóban, jobban elvezeti a hőt, magas a viszkozitása.

Motorkerékpar olaj kereső 2t 4t

A robogó kétütemű, tehát a robogó motorkerékpár olaj is 2T jelzésű.

Ha az motorkerékpár olajnak alacsony a viszkozitása, vastagabb, ragadósabb réteget képez a hengerben, ez növeli kicsit az üzemanyag-fogyasztást, ellenben védi a motort. Vagyis a kopott, sokat futott motorokba inkább ajánlható a vastagabb olaj, mint a sportos és gyors vasparipákhoz való vékony. Érthető, hogy a kétütemű motorokhoz kicsit sűrűbb, alacsonyabb viszkozitású olaj illik legtöbbször. De vannak nagyon sportos, jól pörgő kétüteműk. Tudjuk tehát, hogy mi van alattunk. És arra is figyeljünk, hogy az a motorkerékpár olaj megfelel-e a külön olajozású motorokhoz (amely egy tartályból maga adagolja a motorkerékpár olajat, vagy csak az üzemanyag keverék egyik összetevőjeként ajánlott. A 710 2T jelzésű szintetikus és az 510 2T jelzésű félszintetikus motorkerékpár olajak szinte minden kétüteműhöz ajánlható.

A motorkerékpár olaj viszkozitása.

A viszkozitást számWszám formában jelzik motorkerékpár olaj csomagolásán. A kisebb, a W előtti szám a külső hőmérsékletet, a W után a belsőt. A lényeg. Minél alacsonyabb az első szám, annál könnyebben dolgozik hidegben is a motor, és minél nagyobb a második szám, annál sűrűbb, vastagabb az olaj. A leggyakrabban használt a 10W40 de -15 is lehet elöl és akár 60 is hátul. Vagyis van 0W40, 5W40 vagy éppen 20w50 jelzésű. A motor fontos gyári előírása, hogy milyen viszkozitású motorkerékpár olaj ajánlott hozzá, ezt illik betartani, és csak alapos indokkal, szakemberrel konzultálva változtassunk rajta a már ismertetett szempontok alapján. Olajat cserélni mindenképpen kell, a legtöbb gyártó a hatezer kilométerenkénti periódust határozza meg.

motorkerekpár és robogó olaj kereső webáruház, olcsón és eredeti minőségben

A motorkerékpár olajak ára.

A 10W40 motorkerékpár olaj ár az egyik olyan mutató, amelynek alapján meg tudjuk ítélni, hogy jól járunk-e a vásárlással. Ezt többféle márka is kínálja. A Castrol az egyik legelterjedtebb Magyarországon, igazán sok motoros elégedett vele. Motorolaj webáruházunkban az egyik vezető márka. De webáruházunkban megtalálható a motorkerékpár olaj kereső, használja bátran, de ha nem ismeri a motorja összes paraméterét, előtt nézze át a szervizkönyvet. Vannak, akik a kétüteműhöz az illatos motorkerékpár olajokat kedvelik. Vannak (persze a nagy japán motorok gazdái) akik a japán olajakat keresik, például az Ipone-t. A lényeg, az ár csak azután legyen szempont, hogy meggyőződtünk róla, a választott olaj mindenben megfelel a motorunkhoz. Vagy éppen a kisgépünkhöz. Ma a kétütemű motorkerékpár olajokat sokszor benzines fűkaszákhoz, motorfűrészekhez, permetezőkhöz, kompresszorokhoz és más hasonló kerti kisgépekhez használják. Az egyik kedvelt kétütemű a benzines fűnyíró, akár önjáró, akár kocsis kivitelben. Ezeknél nehezen mérhető a futásteljesítmény. A motorjuk viszont egyszerű. Mivel idényjelleggel használjuk őket, érdemes tavasszal először átmosni a motort, megolajozni, zsírozni, amit kell, friss üzemanyagot tölteni, és először terhelés nélkül járatni, kipróbálni egy kicsit, nehogy aztán a szerszámoktól távol, a terepen derüljön ki, hogy rakoncátlankodik a kisgépünk motorja. A besült dugattyú jóval drágább, mint a friss olaj, a jó üzemanyag.