AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

Olaj Shop - Spuri adalék választása.

SPURI adalék a neve az egyik legismertebb motortisztító és multifunkciós energiafolyadéknak, amivel az autót szokás doppingolni, teljesítményét fokozni, amiért mint adalék, az autó energiaitalának is szokták ezt nevezni. További adalékok rendeléséhez kattintson ide.

Spuri üzemanyag adalék webshop

Spuri üzemanyag adalék az E10 ellenszere

 

A SPURI az üzemanyagba  keverve az ellátó rendszert tisztítja, az égéstértől, hengerfejtől kezdve  egészen a kipufogóig, miközben folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket, csökkentve azok kopását. A Spuri adalék piros hatása:

- Megelőzi az E10 benzin károkozását

- Védi az üzemanyagrendszer minden elemét

- Megelőzi a motorban keletkező károkat

 

Hosszan tartó használat esetén a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi. Növeli a katalizátorok hatékonyságát és élettartamát, mivel fokozza az égéshez szükséges oxigén affinitását, ezzel javítva az égést, ami ráadásul akár 10 százalékkal növelheti a motor teljesítményét is. Hígítja az üzemanyag téli koncentrációját, így mint dermedésgátló is hasznos hatással van az üzemanyagra és az üzemanyag-ellátó rendszer működésére.

 

Keresse meg az autójához szükséges Spuri üzemanyag adalékokat:

A spuri használata

 

A SPURI-t tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendő. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni.
 
A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.

- A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.

- Második technikai jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve.

- Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.

- Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.

- Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!

 

A Spuri használatának előnyei:

- Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.

- Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.

- A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.

- Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás után-állítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás.

- Új járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. Nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag.

- Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli!

- Előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.

- Csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett.

- Az üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.

 

Biztonsági szabályok a Spuri használatához

 

- Csak eredeti csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog!
- Többletadagolás nem káros, de felesleges.
- Nagy hidegben -10 °C körül dupla mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében!
- Egyes járműveknél, valamint erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a surlódó alkatrészek fokozottabb kenése miatt.
- A fokozott kenés miatt a motor kevesebb surlódási hőt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI nélkül.
- Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön!
- Az adalék gőzeinek belégzése egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell!
- A SPURI szabadalommal védett termék!
- A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április 15-én.
- AMEI eng. szám: 501/0586.