AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

Sűrített levegő rendszer visszacsapó szelep választása.


A sűrített levegő igazából nem egy külön energia fajta, hanem az energia továbbítására használt közvetítő közeg. Bár a sűrített levegő rendszer lehet igen költséges is, viszont ha jól kezeli az ember, akkor nagyon gazdaságos is lehet ez a megoldás. A sűrített levegő rendszer a fék hidraulikához tartozik, ami pedig a fékrendszer legfontosabb része, tehát a sűrített levegő rendszernek is a fékekhez van köze.

A sűrített levegő rendszer lényege

A sűrített levegő az egyik legelterjedtebb kiszolgáló rendszer, és különös figyelmet igényel az, hogy a sűrített levegő rendszer kevés energiafogyasztás mellett is tudja biztosítani a kívánt minőségű, mennyiségű és nyomású levegőt ami a fékeknek szükséges. A fék hidraulika szempontjából rendkívül fontos a sűrített levegő rendszer, ezért érdemes időnként karbantartani azt, és ha a legapróbb probléma is felmerül a rendszerben, akkor autószervizbe kell vinni az autót azonnal, mert a fékrendszer a legfontosabb rendszer az autóban amely a biztonságot is biztosítja a sofőrnek és az utasoknak egyaránt. 


Keresse meg az autójához megfelelő sűrített levegő rendszer visszacsapó szelepet:


A sűrített levegő rendszer visszacsapó szelepeinek meghibásodás, illetve cseréje.

A sűrített levegő rendszer visszacsapó szelepe, mint minden más szelep, könnyen meghibásodhat, és ilyenkor azonnali cserére van szükség, hiszen az autószervizekben nem javítják ezt a szelepet, így egy új visszacsapó szelep alkatrész beszerzésére lesz szükség. A visszacsapó szelepek normál repedési pontja 0,5 bar-nál van. A piacon többféle méretű visszacsapó szelep vásárlására van lehetőség, minden autómárkához kapható már ez a szelep, beszerelése sem kifejezetten nehéz, de mindenképpen szakértelmet igényel. A sűrített levegő rendszer visszacsapó szelepe az egyik legfontosabb szelepe a fék hidraulikának és a fékrendszernek egyaránt.