AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

Unalmasnak tartja a Golfot? Akkor itt a T-Roc!

Dizájnt tekintve a T-Roc kategóriájának talán egyik legstílusosabb képviselője, hiszen úgy tudott lendületes és fiatalos maradni, hogy közben megőrizte magában a tipikus, ám jó értelemben vett német „kockafejűséget”.

 

Hiánypótló darab a Volkswagennél

 

Bár a dízelbotrány miatt jelentős lemaradásba került a Wolkswagen-konszern, mostanra sikerült ledolgozniuk a hátrányt, hiszen a wolfsburgiak kínálata a nehezen kategorizálható T-Rock-kal gyarapodott. Ha a külső méreteit vesszük figyelembe, akkor talán a Golf unokatestvérének nevezhetnénk. Meglepő, de annál jóval szűkösebb a belseje – ha ilyen szempontból vizsgáljuk, akkor a Polót mondhatnánk nem túl közeli rokonnak. Kérhetjük összkerékhajtással, platformja leginkább az MQB-ra hajaz. Tudásban összességében a Seat Ateca és a Skoda Karoq méltó partnere ez a különleges modell. Ha azonban egyetlen autót kellene megnevezni, amelyhez a legközelebb áll, akkor mi az Audi Q2-őt mondanánk. A karakteres és határozott tekintet, valamint az ügyesen megtervezett karosszériaívek még a kategóriát nem kifejezetten kedvelők számára is tetszetős képet mutatnak.

 

Volkswagen T-Roc

Hárman is ülhetnek a hátsó sorban

 

Az autóban ülve tágas tér fogadja mind az elől, mind a hátul ülő utasokat: a látszólag kupés tető alatt a fejek is elférnek. A második sorban akár három személynek is jut hely, rövidtávon, városon belül ez még kényelmes, de hosszú utazásra, családi nyaralásra nem ezt a modellt javasoljuk. A minden tekintetben korunknak megfelelően kialakított T-Roc a VW eredeti teóriája szerint a fiatalabb generáció kedvence lett volna. A számok azonban másként gondolták: az eddigi statisztikák szerint, az előrehaladott korban lévők minimum annyira kedvelik az új konstrukciót, hiszen könnyebben ülnek be, és szállnak is ki. Közel sem mellékes módon jobb rálátást biztosít a forgalomra. A T-Roc ergonomikus belsőjében könnyen a volán mögé ülhetünk, a szélvédő pedig igen közel van hozzánk ilyenkor. Jól belátható az utcai környezet, ami biztonságosabb érzést nyújt a sofőrnek, így nem csak az utas érzi magát tökéletes nyugalomban. Mennyit kell ezért fizetnünk? Az alapáras modell 6 millió forint körül mozog, ami nem kevés, ugyanakkor igencsak piacképesnek tűnik, ha csak a normál Golfok árai között böngészgetünk.