AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

Szekunder levegő rendszer SLS választása.

Szekunder levegő rendszer, röviden SLS biztosítja, hogy hideg indításkor a túl sok üzemanyagot tartalmazó keverék tökéletlen égése miatt hátramaradó oxidálatlan anyagokat a kipufogógázban újra oxidálni lehessen plusz levegő hozzáadásával.

A szekunder levegő rendszer feladata

A motor hideg indításkor az egyenletes járáshoz dúsabb keveréket használ. Mivel az autó katalizátora csak mintegy 300 C fokos hőmérséklettől hatékony, ezért a motor működésének kezdő időszakában a károsanyag-kibocsátás magas. A kipufogógázban található el nem égett vagy csak részben oxidált szénhidrogén ...


Keresse meg autójához megfelelő szekunder levegő SLS rendszert:


Gyakori gyártmányok

Kevésbé gyakori gyártmányok


...és szén-monoxid részecskék friss oxigén betáplálásával másodlagos oxidációra kényszeríthetők. Ezt segíti elő a szekunderlevegő-rendszer, amely friss levegőt juttat a kipufogócsonkba, és újra indítja az oxidációs folyamatot, ami hőt termel és ezzel gyorsítja katalizátor üzemi hőmérsékletre melegedését. Tekintse meg további kapcsolódó termékeinket is!

A szekunder levegő rendszer működése

A szekunderlevegő-rendszer a motor indítása után körülbelül a 20. másodperctől csak igen rövid ideig (60-90 másodpercig) van működésben. A működtetés időtartamát a hűtőfolyadék hőmérséklete határozza meg. A rendszer működésének felügyelete az úgy nevezett lambda szonda jeleit használja fel. Ez a jeladó tájékoztatja az autó vezérlését az ideális üzemanyag és levegőkeverék aránytól való eltérésről. A jel felhasználásával az autó agyközpontja ki tudja számolni, hogy a szekunder levegő rendszer jól működik-e.