AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

A Škoda Yeti helyett jön a Karoq

A stockholmi autószalonban a szokásos felhajtással mutatták be a csehek új, az eddiginél is Volkswagenebb újdonságukat, ami egy középkategóriás SUV a legmodernebb tartozékokkal az érdekesen csengő Karoq név alatt.

A Yeti egy félreértés volt, a Karoq nem

A kifutó Yeti temetésén és az új Karoq születésekor már nem volt tabu kimondani, hogy a Yeti nem igazán volt a Škoda sikerautója. Viszont a Karoq az lehet. Nem egyszerűen azért, mert egy lejárt és nem túl jól eladott modell helyére lép, hanem azért, mert egy folyamat újabb állomásaként a Škoda hagyományait megtartva, azokra építve, a csehek megint egy lépést tettek abba az irányba, hogy a Volkswagen Konszern integrált részeként gyártsanak jó autókat. A Karoq nem csak a Yetire támaszkodik, hanem sokkal inkább a Škoda által nemrég piacra dobott Kodiaq nevű SUV megoldásait veszi át, azzal, hogy annál valamivel szerényebb méretekkel rendelkezik.

Jön a Skoda Karoq

A Karoq egy alaszkai törzs neve

A Karoq, amely méretei alapján leginkább egy Oktavia-SUV nevében egy alaszkai népcsoportnak állít emléket. Az új kompakt-SUV 4,38 méter hosszú, 1,84 méter széles és 1,60 méter magas. Alap esetben az utastér belső hossza 2,64 méter, amivel már nem kell szégyenkeznie a modellnek. Ehhez 521 literes csomagtér jár. Ha a hátsó üléssort eldöntjük, akkor 1630 literes csomagteret kapunk. A hátsó üléssor hátrébb is tolható, amivel a csomagtér ugyan 479 literesre zsugorodik, de nagyon kényelmes tér jön létre a hátul utazók lábai számára. Amennyiben a hátsó üléssort teljesen kiszereljük, akkor egy 1810 literes kisteherautónk lesz. Nagyon sokféle motorral ajánlják és minden a kategóriára jellemző technika és elektronika megvan benne.