AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

K&N Filters

K&N szűrők, betétszűrők ( gyári szűrő helyére helyezhető) használatával két helyen is spórolhatunk: -a szűrő „örök életű“- azaz nem kell többet kidobni és újat vásárolni, csak időnként ki kell tisztítani (99-5000 K&N tisztítószer) -a motor optimálisabb levegőellátása miatt tökéletesebb az égés, ez nem csak néhány lóerő pluszt jelent, hanem a FOGYASZTÁS CSÖKKENÉSÉT is!

Néhány szóban a K&N szűrőkről: A mai magas üzemanyag árak mellett nem mindegy, hogy hol tudunk pénzt megtakarítani.

Amerikai gyártmányú tuning szűrő. Az autók 99%-hoz gyárt betét és direkt szűrő kittet. A szívás energiaszükségletének a csökkentésére találták ki az K&N szűrők,  sportlégszűrőket, amelyeknek kisebb az ellenállása a gyárak által beszerelt, nagy tömegben olcsón gyártható papírszűrőknél. A sportlégszűrők hatása a magasabb fordulatszám-tartományokban jelentkezik, rugalmasság teljesítmény növekedés formájában. A chiptuningolt autók esetében erősen ajánlott! Ezek a termékek a gyárival méretben megegyeznek, pontosan illeszkednek az adott légszűrőházakba. Az árak magasabbak, mint az univerzális szűrőknél, ugyanis ezek adott típusokhoz vannak legyártva. Én mindig jobban ajánlom a típus termékeket az univerzálissal szemben, ugyanis a tulajdonodban lévő autóhoz felel meg. Nem véletlenül dolgozik az K&N szűrők fejlesztésén pár mérnök. A fogyasztás nem változik. Nem lesz az autód +20 lóerővel erősebb, csak valamivel rugalmasabb. (idióta reklámok) Tisztítását 10.000 kilométerenként ajánlatos elvégezni. Egyszer kell az K&N szűrőt is megvásárolni, ugyanis örök életű, persze, ha nem fogod magasnyomással és nagynyomású levegővel kinyírni a finom szerkezetű pamutot.

 

K&N alkatrészek webáruházunkban:

  • Levegőszűrő
  • Sportlégszűrő
  • Olajszűrő

 

Keresse meg autójához megfelelő K&N szűrőket:

K&N Filters autó szűrők webshop webáruház kedvező árak

K&N Sport levegőszűrők

K&N szűrők kedvezményes árakonK&N szűrők, betétszűrők
Teljesítménynövekedés és jobb gyorsulás fogyasztáscsökkenés mellett
• A hagyományos papírszűrőknél 40%-al nagyobb légáteresztő képesség
• A gyári papírszűrőt helyettesíti, a gyári légszűrőházba kell beletenni
• Környezetbarát, gazdaságos, újra felhasználható
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Megbízható minőség: a Forma-1-ben a csapatok jelentős többsége K&N szűrőt használ
• Külön engedélyeztetés nem szükséges

K&N szűrők, 57i Performance Kit
Talán semmi más nem képes ekkora teljesítménynövelést elérni annyi pénzért, mint az 57i Performance Kit
• A direktszűrő a szívómotorok levegőszűrőjét helyettesíti. A felhasznált anyagoknak és a minőségnek köszönhetően képes több levegőt a motorba juttatni. Erre azért lehet szükség, mert autónk motorjában a levegőt szükségtelen kanyarokkal és utakkal vezették el, viszont a levegőnek egyenes szívási irányra van szüksége és egy olyan légszűrőre, amely sok levegőt jelentős ellenállás nélkül képes a motorba juttatni.
• A K&N levegőszűrők hatékonysága a fejlesztésben rejlik: Speciális műszerekkel mért levegőáramlási adatok alapján, minden autónál testre szabottan határozzák meg a szűrőméretet.
• A K&N 57i Performance Kit a szükséges tartóelemeket és csavarokat, bizonyos típusoknál új szívócsövet valamint hideg levegő rendszert (Cold Air Intake) is tartalmaz
• A textil levegőszűrő mosható és újra felhasználható

K&N szűrők, Typhoon Air Intake Systems
Látványos teljesítménynövekedés
• Sportautókhoz kifejlesztett teljesítménynövelő légszűrő rendszer, amelyhez a legkiválóbb alapanyagokat használták fel
• Minden egyes 69-es Kit kifejlesztése fékpadon történik, annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb teljesítményt és nyomatékot hozzák ki a motorból
• Kék, piros és fényezett ezüst színben kapható
• Minden 69-es Kit egy nagy méretű kúp alakú K&N mosható és újrahasználható légszűrőt tartalmaz (nagyobb porfelfogó felület)
• Egyes típusok hideg levegő bevezetésű verzióban is léteznek
• Beszerelése nem igényel különösebb szaktudást


K&N szűrők, Apollo Kit
• Az Apollo külső héja egy tartós műanyagból készült, ami segít megtartani a beáramló hűvös levegő hőmérsékletét
• A készlet tartalmaz egy úgynevezett hideg levegő tömlőt (Cold Air Intake), amelyet úgy állíthatsz be, hogy a menetszél a motorba áramolhasson
• Az Apollo légszűrője mosható és újra felhasználható
• A kúpos formának köszönhetően az Apollo elősegíti a levegő gyors és akadálytalan áramlását
• Kiviteléből adódóan csökkenti a turbolenciát és növeli az áramlást
• A rendszer könnyedén kiszolgál akár 250-350Le-s feltöltős motorokat is
• A készlet tartalmazza a beépítéshez szükséges összes alkatrész és egy részletes tájékoztatót


K&N szűrők, 57S Performance Airbox
• Komplett Airbox (sportlégszűrő és légszűrőház)
• Garantált teljesítménynövekedés
• Aerodinamikus design
• Megfelel a TÜV zaj és emissziós előírásainak
• Egyszerű és gyors installáció
• Tisztítható

 

K&N szűrők, levegőszűrők tisztítása

 

1. A K&N tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a K&N speciális tisztító folyadékával, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
Megjegyzés: Bármely más tisztítási eljárás vagy nem a K&N speciális tisztítószer használata a szűrő károsodásával járhat!


2. K&N szűrők öblítése

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

3. K&N szűrők szárítása
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

4. K&N szűrők olajozása
A tisztító készletben található K&N olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen pirosas színűvé válik.

A K&N szűrők a tisztítását direkt szűrőknél 3000-5000 km, a típus specifikus, gyári helyre való betétszűrőknél pedig 10000 km után javasolja, hogy teljesítményüket megőrizzék.