AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

Üresjárati szabályzószelep választása.


Üresjárati szabályzószelep biztosítja az üzemanyagrendszer működéséhez az optimális nyomást. A szükséges nyomás nagysága attól is függ, hogy központi, vagy hengerenkénti befecskendezést alkalmaznak a motornál.

Üresjárati szabályzószelep a nyomást változtatja

Az üresjárati szabályzószelep befecskendezős üzemanyag adagoló rendszereknél használatos. Központi befecskendezésnél - itt értelemszerűen nincs elosztócső és a nyomás 0,8-1,2 bar -, a nyomásszabályzó a befecskendező egység integrált része, vagyis bele van abba építve.


Keresse meg autójához megfelelő üresjárati szabályzószelepet:


A szabályzószelep cseréje

A hengerenkénti befecskendezésnél, ahol 2,5-3 bar a rendszernyomás, a nyomásszabályzó szelep az elosztócső végén található. Újabban a visszafolyó cső nélküli, egyvezetékes üzemanyagrendszereknél az üzemanyag tartályba szerelik, vagy közvetlenül a tartálynál helyezik el a üresjárati szabályzószelepet. Az üresjárati szabályzószelep meghibásodása számos okra vezethető vissza. Ezek között előkelő helyen szerepel az üzemanyagokban található adalékanyagok okozta elhasználódás, a szennyeződés okozta eldugulás, vagy a kopás. Sokat segítenek a üresjárati szabályzószelep „fitten” tartásában az üzemanyaghoz kevert tisztító adalékok, amelyek nemcsak megakadályozzák a szennyeződések leülepedését, de javítják a motor teljesítményét is. Végzetes meghibásodás esetén azonban nem marad más megoldás, mint a szabályzó szelep cseréje. Tekintse meg további kapcsolódó termékeinket is!