AUTÓTÍPUS KERESÉS
KOSÁR TARTALMA
A kosár jelenleg üres

Kovács Autó

Fojtószelepállás érzékelő választása.


Fojtószelepállás érzékelő tájékoztatja a motor vezérlését arról, hogy mennyire van nyitva a fojtószelep. A fojtószelepállás érzékelő az egyszerű, mezei autósnak éppen úgy kínaiul van, mint már maga a fojtószelep elnevezés is.

Fojtószelepállás érzékelő autójához webáruházunkban. Fojtószelepállás érzékelők ismertetése!

Pedig a dolog nem olyan bonyolult. Ugyanis, amikor a kocsinak „gázt adunk”, vagyis rálépünk a gázpedálra, mert gyorsabban szeretnénk haladni, ehhez a motort nagyobb teljesítményre kívánjuk ösztökélni, akkor nagyobbra nyitjuk a fojtószelep nyílását. Ezzel több levegőt engedünk az égéstérbe, amihez több üzemanyag is jár.


Keresse meg autójához megfelelő fojtószelepállás érzékelőt:


Gyakori gyártmányok

Kevésbé gyakori gyártmányok


Na már most: a motorvezérlőnek, amit titokzatosan ECM-nek is szoktak nevezni a beavatottak, információra van szüksége arról, mennyire van nyitva a fojtószelep. Aki régebben autózik, annak nyilván ismerősebb a karburátor szó. Nos, a régi autóknak nem volt fojtószelep rendszere, ezért motorvezérlésének ezt a funkcióját a régi motorokban a karburátor látta el. Így már talán ismerősebb. Tekintse meg kapcsolódó termékeinket is!

Fojtószelepállás érzékelő hiba.

A fojtószelepállás érzékelő hiba az alkatrész jellegénél fogva a motor működésének komoly zavaraiban érhető tetten. Már alapjáraton is szakadozott lehet a motor működése, de le is állhat. Köszörül a motor, bepöffen, meg ilyeneket szoktak mondani a szakemberek a jelenségre. A fojtószelep érzékelő hiba nem az, amit otthon a garázsban szokás javítani, de aki érez magában elég gyakorlatot a gépkocsiszerelésben, az vegye az irányt egy autóalkarész áruház felé, ahol a márkának és a típusnak megfelelő fojtószelepállás érzékelő felkutatása, kiválasztása és megvétele után hozzá is kezdhet a műtéthez.

Fojtószelepállás érzékelő csere.

A fojtószelepállás érzékelő csere mégis az esetek többségében a szervizben történik meg. De hogyan jutunk el oda, ha még alapjáraton is köhög a kocsink. Nos a dolog úgy áll, hogy a legtöbb motornál, ha ilyen fojtószelepállás érzékelő hiba lép fel, vagy egyáltalán bármi elektronika mond csődöt a fojtószelepnél, akkor a fojtószelepállás érzékelő nélkül, egy bovden irányította, mechanikus vezérlésre áll át az egész. Ez viszont magától nem javítja meg a hibát, az elektromos vezérlés hiányát. Arra azonban bőven elég, hogy gázfröccsel, vagyis indításkor a gázpedál benyomásával mégis el tudjunk indulni, és a szervizig meg sem szabad állni. Ez a gázfröccs nem lesz idegen az idősebb autósoknak, akik még Ladákon és régi „szocialista” Škodákon szocializálódtak.